Fortsätt till huvudinnehåll

Nytt år - nya satsningar!

Igår, första dagen på det nya året, ringde min vän...
- Jag håller på med att lägga ut vår pod på Youtube men har fel lösenord.
Vi löste detta och till slut fick jag ett sms där det stod att vi finns på nätet. Det känns som en ny och rolig grej, ett nytt inslag i mitt liv och i min verksamhet. Gå in och lyssna om du är nyfiken. Du kan söka på "ren kropp ren själ".

Sen får vi se vad det landar i.

Bättre att ha försökt än att inte ha gjort det ;-)

Ulrika

p.s
Jag har haft dålig koll på kommentarer som görs på sidan, av tekniska anledningar, vilket jag hoppas ha ändrat nu. Så hör av dig om du vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det är vår i luften...

Jag kom precis hem efter en skön promenad i solen. Det om något ger energi. Snödroppar längs med promenaden gjorde att jag läste om snödroppen i Carina Solöga Högmans bok Växternas språk... "Inre förändring ger yttre förändring. Visdom: Jag tillåter en förändring att äga rum på alla plan. Jag väljer att förändra mig själv så att även min omvärld kan förändras. En positiv förändring är på gång i ditt liv." Ulrika Måla inte över din personlighet. Det är den som gör att du är du. Du är speciell.

Det kanske är precis vad vi behöver...

  Jag tog ett änglakort för vad 2022 ska ge oss. Vad är det för energi som ska omge och genomsyra oss och våra liv? Först blev jag lite förvånad när jag såg kortet. När jag sedan läste dess budskap blev jag upprymd och glad. Nu lägger vi 2021 bakom oss och är helt närvarande i 2022. Njut av dagarna... Ulrika

Budskap...

Det finns små bär i skogen, de är blå och kallas blåbär. Just så är det för att någon har bestämt att det ska heta så. De kunde lika gärna heta lyckopiller, sommarkulor, eller något annat. Blåbären struntar i vad andra tycker och säger. De är det de är. Och ser ut som de gör.  Gör precis så. Värdera inte ditt liv, dina känslor och dig själv efter vad andra har bestämt eller tycker. Låt saker och ting kännas som de gör. Var sån som du är. När du slutar med att värdera saker och ting och istället ser och accepterar dem har de en tendens att bli bekräftade för det de/det är. Och bekräftelse kan få under att ske.  Så låt under ske, inom och utom dig. Ulrika